Audit folyamata
A weboldal- és szoftver-auditálás elvégzéséhez számos technológia, szabvány, előírás ismerete és használata valamint a vizsgálandó terület megismerése szükséges.
Éppen ezért a területeket különböző szakemberekkel - például rendszergazda, programozó, dizájner és online marketing munkatárssakkal - végeztetjük el. Az auditálás folyamata többlépcsős, mert az eltérő területen elvégzett átvizsgálási feladatokat egy vezető szintű munkatárs összegzi, véglegesíti és hitelesíti, ami alapján elkészítjük az írásos dokumentációt.
Auditálás folyamata a megkereséstől a hitelesített átadásig:
- Megbízás: munkatársunk felméri az Ön igényeit és szakmai oldalról egyezteti a részleteket
- Árajánlat adás: a felvett igények alapján megtörténik a területek meghatározása, kiosztása és árajánlat adása
- Szerződéskötés: árajánlat elfogadása után megtörténik a szerződéskötés és az 50%-os előleg kifizetése
- Auditálás: a szerződésben meghatározottak elvégzését követően az audit átadása a megbízó részére
- Díjfizetés: az audit lezárását követően a szerződésben foglaltak szerinti számla kiállítása, a második 50%-os összegről
- Havi monitorozás: a szerződésben foglaltak szerint megtörténik a havi monitorozási eredmények átadása és a hozzá tartozó számla kiállítása
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérem, hogy keresse munkatársunkat a lap alján lévő elérhetőségek valamelyikén.
Azonnali árkalkulációhoz klikkeljen ide vagy keresse fel az „Árkalkuláció” menüpontunkat.